Khamis, 21 Februari 2013

INCH LOSS LOTION FELINNA BEAUTY

Memperkenalkan, sejenis lotion badan yang unik dan istimewa!!
INCH LOSS LOTION dari FELINNA BEAUTY
Berharuman persis minyak wangi yang memukau rasa, memiliki sensasi dingin (tidak terlalu hangat) dan mesra pengguna. Mampu membakar lemak2 yang berlebihan serta selulit di bahagian badan yang diingini seperti di perut, peha, pinggang dan lengan dengan sapuan mudah tanpa lekitan. Turun 5kg sebulan tanpa berdiet dan senaman yang meletihkan!! 

HARGA : 
RM75 FREE POSTAGE
180ml/botol


KENAPA KORANG PATUT CUBA DAN KENAPA IANYA MENJADI PILIHAN RAMAI?

1) LOTION yang wangi dan tidak terlalu panas malah ianya dingin dan mesra pengguna dan amat sesuai buat ibu dalam pantang.

2) Hanya sekali sapuan korang dah boleh lihat perbezaan inci korang tu. So pastikan ukur sebelum guna tau.

3) LOTION yang di formulasikan dari bahan-bahan semulajadi yang selamat.

4) Boleh di sapu pada bahagian tubuh yang hendak dikuruskan tidak kira pada lemak banyak atau sedikit.

5) Yang pasti dengan INCHLOSS LOTION ini pengeluar sudah hantar untuk di bacakan 30 juzuk Al-Quran di Maahad tahfiz Bukit Mertajam Penang. (Semoga lebih dirahmati jadi jangan langkah simpan di tempat yang sesuai).

6) Rasa berangin dan boleh di pakai sekali dengan korset atau bengkung.

7) Tidak terlalu panas, hanya suam-suam kuku je tapi kita boleh rasa dia punya tindak balas tu.

8) Boleh hilangkan double chin (sapu nipis2 je  kat bahagian dagu).




Cara penggunaan Felinna Inchloss:

1. Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang nampak tak berapa nak cantik & bermasalah sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah jam/lawan jam) sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.

2. Sapu dua kali sehari. Lepas mandi dan sebelum tidur. Nak sapu lebih pun tak apa. At least dua kali sehari. Sebelum sapu tu korang ukur dulu ye. Esoknya korang ukur lagi. Tengok ada perubahan ke tidak.

** Owh ya. Kalau korang sapu tu, buat lah exercise sikit nak bagi cepat proses pembakaran lemak-lemak tepu korang tu. Jangan lah dok diam je. Kang lambat kesannya, exercise elok untuk kesihatan kan. (n_n)

**And Lagi satu, korang tak payah nak tahan-tahan lapar makan tau. Tapi jagalah pemakanan tu. Jangan main bedal je. Maksud jangan tahan lapar tu, jangan tak makan pulak. Kang kalau ambil pil-pil diet korang kena tahan makan. Tak boleh makan nasi lah, kena makan sayur je lah. Ha, guna lotion ni boleh makan apa saje. Tapi control lah sikit. Gituewww....kate nak selim melim kan..


 Ha tengok sangat2 berkesan kan. Korang jangan tunggu lagi tau!!

SMS or CALL 019-9967729




Tiada ulasan:

Catat Ulasan